![]() |
![]() |
Home | Bedrijven | Belastingadvies | Belastingaangifte Deventer | Dienstverlening | Starters | Loonadministratie | Omzetbelasting Info | Contact |
Onze dienstverlening bestaat uit administratieve en adviseringsdiensten. Wij verzorgen financiële administraties voor kleine en middelgrote bedrijven in alle sectoren
De cliënten waar wij voor actief zijn, zijn bedrijven die actief zijn op het gebied van detailhandel, groothandel, horeca, zakelijke dienstverlening, Industrie, transport, land-en tuinbouw en overige sectoren. De grote van onze cliënten varieert van eenmanszaak tot enkele tientallen werknemers. Juridische vormen die voorkomen zijn eenmanszaak, VOF, BV, maatschap, stichting en vereniging.
Iedere ondernemer in Nederland wordt geacht een financiële administratie, ook wel boekhouding, genoemd bij te houden. Deze financiële administratie dienst als grondslag voor het verstrekken van interne en externe informatiebehoeftes. Bij interne informatiebehoeften kunt u denken aan informatie bij het nemen van investeringsbeslissingen, productbeleid, personeelsbeleid etc. Bij externe informatiebehoeftes gaat het om financiële informatie die van belang is voor extern belanghebbenden zoals de belastingdienst en banken. Hierbij gaat het om de jaarrekening of om tussentijdse rapportages omtrent de behaalde resultaten.
U als bedrijf bewaart alle documenten die financiële feiten bevatten zoals, kasbonnen, facturen van crediteuren, kopieën van uitgaande facturen, bank en giroafschriften, voorraadadministratie. Deze gegevens levert u aan eens per maand of kwartaal aan. Deze gegevens worden vervolgens met onze financiële software voor accountants ingebracht in uw administratie. Na verwerking van uw administratie kunnen wij u in de loop van het jaar rapportages verstrekken zoals bijv. tussentijdse balans en verlies-en winstrekening, openstaande posten debiteuren of crediteuren. Naar keuze ontvangt u uw financiële documenten na gebruik door ons weer retour, of wij kunnen deze voor u bewaren.
De jaarrekening vormt de basis voor de aangifte inkomstenbelasting indien u een eenmanszaak of VOF of maatschap hebt, dan wel voor de aangifte vennootschapsbelasting indien u een BV heeft. ABV verzorgt uw gehele administratie beginnend met het inboeken van de in-en verkoopfacturen, kasbonnen en bankafschriften tot en met het opstellen van de jaarrekening.
Als uw onderneming personeel in dienst heeft dan hebt u een loonadministratie nodig. Wij kunnen uw loonadministratie voor u verzorgen van loonstrook tot en met rapportage aan UWV GAK/ Cadans/ GUO en belastingdienst. Zie ook loonadministraties
Onze dienstverlening houdt niet op bij het verzorgen van uw administratie. Uw administratie is een hulpmiddel om gerichte beleidsbeslissingen te nemen omtrent bijvoorbeeld investeringen, personeelsbeleid, vestigingsbeleid, productbeleid, marketing enz. Als kantoor denken wij met u mee en proberen u hierin te begeleiden zodat uw onderneming succesvol blijft. Wij geven zowel bedrijfseconomische als fiscale adviezen. Ondernemers Tip: Bespaar op uw autoverzekering. Kijk hier voor een premieberekening en vergelijking aan de hand van uw kenteken om tot de laagste autoverzekeringspremie te komen: autoverzekering besparen
Graag geven wij u meer informatie over het starten van een onderneming, het verzorgen van uw administratie of over specifieke (belasting) vragen. Neemt u daarom gerust en geheel vrijblijvend contact met ons op :
|
Home | Bedrijven | Belastingadvies | Belastingaangifte Deventer | Dienstverlening | Starters | Loonadministratie | Omzetbelasting Info | Contact |
home Copyright © 2008 - 2012 ABV administratiekantoor